sexta-feira, 2 de dezembro de 2022

#tuliofuzato - TO DECIDE MY FATE (authorial)


Lyrics: #tuliofuzato
DrumLess Track for everyone!
All instruments played by T. Fuzato
Lead Voice: T.Fuzato
02-dez.2022-65
Facebook and instagram
=============================
in another day /// I found another way /// to decide my fate once again /// see you by my side /// im not a suicidal /// need to get away from here again /// I can´t feel her pain cutting through my veins /// to decide my fate once again. /// deep inside my brain /// my sick mind feels like a train /// of the journey that has just begun. /// I dont get it how im still standing there /// to decide my fate once again
==============================
em um outro dia /// eu encontrei outra maneira /// para decidir meu destino mais uma vez /// te vejo ao meu lado /// eu não sou um suicida /// preciso sair daqui de novo /// Eu não posso sentir sua dor cortando minhas veias /// para decidir meu destino mais uma vez. /// profundamente dentro do meu cérebro /// minha mente doente parece um trem /// da viagem que acaba de começar. /// eu não entendo como eu ainda estou parado lá /// para decidir meu destino mais uma vez.

Nenhum comentário:

Postar um comentário